In de ban van de Tour

Werd wel weer ff tijd om wat te schrijven. We zijn lekker bezig met van alles….werken, in de tuin..gaat er geweldig uitzien daar. Wat een leuk en lekker stekkie.
Ed heeft van afvalhout een harstikke mooi hondenhok gemaakt, echt knap van hem hoor…ik zei al; als we logees krijgen kunnen ze daar wel gaan slapen!!! Hahahaha…….De dames zelf vinden het nieuwe huis nog maar niks, het staat te ver van ons vandaan en ja, onze honden willen het liefst om ons heen zitten ( of het liefst op schoot kruipen). De tuin wordt ook steeds mooier, de rozen staan er geweldig bij, en zo kleurrijk!! Elke keer als ik daar ben, wil ik daar blijven!! Niet meer werken, maar lekker tuttelen in de tuin. Ik denk dat ik daar maar ga wonen.!!! (niet in het hondenhok hoor).
We zijn nog een weekend naar Maastricht geweest, bij Ed z’n niggie..(Jolanda) en haar man Wim, we hebben nog lekker door de stad kunnen struinen en natuurlijk een biertje op het terras genuttigd. Weer erug gezellig zo even weg!
 
Rotterdam is dit weekend helemaal in het teken van de Tour de France, Ed dan ook… Alles wat maar een uniform aan heeft, mag in welke vorm wat betekenen vandaag, verkeer regelen, vragen beantwoorden, opletten en handhaven.
Ed is districtcommedant (op de Dordtselaan) en heeft dan ook de eer om het peleton 2 x voorbij te zien racen. Heeft al de nodige voorbereidings dagen achter de rug en vanaf donderdag is hij er van ’s ochtens vroeg tot ’s avonds laat. Natuurlijk ga ik er weer foto’s van maken en hoop natuurlijk mooie plaatsjes te gaan schieten.
 
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie